• Semasa

    Astaghfirullah, SUNGGUH BIADAB !!! Pasukan-pasukan Israel Mengubur anak-anak Palestin Hidup Hidup ((TOLONG BAGIKAN AGAR SEMUA MUSLIM TAHU INI))





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]


    Tidak ada yang mempunyai keraguan tentang kegiatan kejam tentera Israel di Palestin di seluruh dunia. Mereka mula meningkatkan itu 10-20 tahun terakhir. Dalam rakaman harian anda boleh mempunyai contoh kegiatan yang zalim pasukan-pasukan Israel di mana mereka yang menanam anak-anak Muslim hidup hidup.

    tidak ada organisasi di sini untuk menutupi kegiatan zalim seperti yang yang pasukan Israel. Di sisi lain, organisasi antarabangsa yang tepat manusia mendapatkan diaktifkan apabila mereka melihat sesuatu di negara-negara Muslim. Mereka diaktifkan ketika mereka melihat salah di Asia.

    Organisasi-organisasi antarabangsa yang berkaitan dengan hak asasi manusia juga tidak diaktifkan apabila mereka mempunyai aktiviti kekejam terhadap Muslim di Burma. Mereka tetap tenang dan menikmati parti mereka di Eropah dan Amerika. Mereka hanya mempunyai tanggung jawab untuk mengambil tindakan terhadap negara-negara Muslim. Mereka tidak dibenarkan untuk mengatakan sesuatu terhadap negara-negara yang tidak Muslim.

    Mereka juga diperintahkan untuk mengambil tindakan terhadap negara-negara yang tidak melibatkan kepentingan Eropah dan Amerika. Sehingga anda boleh mengatakan organisasi antarabangsa tidak bagi manusia mereka telah dibuat hanya untuk kepentingan mereka sendiri, bukan untuk kesejahteraan manusia.

    Proses diskriminasi telah bermula dari hari pertama apabila mereka mempunyai kekuatan tetapi selepas 9/11, mendapat keras. Mereka mula target Muslim terutama dan tidak ingin membantu mereka dalam setiap kes. Hal yang sama berlaku di Palestin, anak-anak yang mati sangat banyak tetapi tidak ada tanggapan dari semua organisasi yang disebut.

    MARI KITA DOAKAN BERSAMA SEMOGA SAUDARA KITA dari Palestin diberikan kesabaran dan kemanangan ((AMIIN)

    ((TOLONG BAGIKAN AGAR SEMUA MUSLIM TAHU INI))

    diterjemahkan dari the41news.com

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad