• Semasa

    SAYU !! Pengantin 2 Bulan Sue Sedang Hamil .. Arwah dan Suami Maut Terbakar (6 Gambar)





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    SAYU !! Pengantin 2 Bulan Sue Sedang Hamil .. Arwah dan Suami Maut Terbakar (6 Gambar) - KOTA TINGGI : Sebak apa yang di tulis dilaman sosial arwah Suzana Jumri, sebelum arwah dan suami dijemput ajal dengan tragis.


    " Cepat penat n letih " ... ramai rakan-rakan arwah bertanya dan mendoakan agar arwah kuat tempuhi fasa baru dalam hidup nya dan bakal menjadi seorang ibu.

    Namun allah lebih sayangkan arwah dan suami mereka berdua dijemput ilahi disaat mereka dipuncak kebahagian apa yang berlaku mengundang pilu keluarga dan sahabat handai arwah.








    SAYU !! Pengantin 2 Bulan Sue Sedang Hamil .. Arwah dan Suami Maut Terbakar (6 Gambar)


    Sinar harian melaporkan sepasang suami isteri yang baru mendirikan rumah tangga hujung tahun lepas maut selepas Perodua Viva dinaiki terbakar dalam kejadian kemalangan di kilometer 81.6 Jalan Johor Bahru - Mersing berhampiran Felcra Sungai Ara, awal pagi tadi.

    Kejadian kira-kira jam 5.45 pagi itu menyebabkan mangsa, Mohd Farid Tumpang, 25 dan isterinya, Suzana Jumri, 32 maut di tempat kejadian.

    Mohd Farid yang juga merupakan Kakitangan Syarikat Air Johor (SAJ) bersama isterinya Suzana yang bekerja sebagai pembantu Stesen Minyak Petron di Mersing dikatakan dalam perjalanan ke Gelang Patah untuk mengambil adiknya.

    Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Superintendan Rahmat Othman ketika mengesahkan kejadian berkata, kemalangan membabitkan dua kenderaan iaitu Perodua Viva dinaiki mangsa dengan Nissan Cefiro.

    Menurutnya, kemalangan dipercayai berlaku apabila Perodua Viva dari arah Mersing ke Kota Tinggi dipercayai cuba memotong kenderaan namun telah memasuki laluan bertentangan lalu berlanggar dengan Nissan Cefiro yang dalam perjalanan menuju ke Mersing.

    "Akibat dari perlanggaran itu Perodua Viva berpusing dan terbalik di bahu jalan menuju ke Kota Tinggi lalu terbakar serta memerangkap kedua-dua pemandu dan penumpang di dalam kereta tersebut.

    "Disebabkan api yang marak dengan cepat dari kenderaan berkenaan pemandu dan penumpangnya gagal untuk menyelamatkan diri dan terbakar serta meninggal dunia di tempat kejadian.

    "Manakala pemandu Nissan Cefiro dihantar oleh ambulans ke Hospital Kota Tinggi selepas mengalami kecederaan  patah tangan kiri dan cedera pada badan,"katanya dalam satu kenyataan sebentar tadi.

    Tambahnya, hasil siasatan mendapati tempat kejadian adalah jalan lurus dua hala terdapat cerun menurun menghala ke Mersing dan bergarisan berkembar sebagai pembahagi dua jalan.

    Permukaan jalan adalah kering, ketika kejadian cuaca adalah baik manakala kawasan persekitaran adalah gelap kerana tiada lampu jalan dan terdapat rumah kedai di tepi jalan itu.

    Kes disiasat di bawah Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987. Al fatihah 

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad