5 Sekeluarga Maut Disembelih. MENGEJUTKAN Apabila Suspek Yang Ditahan Adalah…

5 Sekeluarga Maut Disembelih. MENGEJUTKAN Apabila Suspek Yang Ditahan Adalah…

5 Sekeluarga Maut Disembelih. MENGEJUTKAN Apabila Suspek Yang Ditahan Adalah… Misteri pembunuhan lima sekeluarga maut disembelih di Medan deli (melayu deli ) Akhirnya mulai menemui titik terang.

Andi lala yang masih lagi memiliki tali persaudaraan dengan mangsa disahkan menjadi dalang pembunuhan tersebut.


5 Sekeluarga Maut Disembelih. MENGEJUTKAN Apabila Suspek Yang Ditahan Adalah…


Mereka mangsa dan pelaku adalah sepupu, namun motif suspek sanggup membunuh kelima saudaranya itu masih belum dapat dipastikan.

Tidak hanya Andi lala, isteri serta kedua orang tuanya yang disyaki ada kaitan dengan pembunuhan ini juga turut ditahan oleh 25 anggota polis yang mengepung rumahnya petang semalam di lubukpakam.


Direktorat Reserse dan Kriminal Umum (Ditreskrimum) Polda Sumut Kombes Pol Nurfallah berkata dari ketiga suspek yang di kenali hanya satu saspek yang benar benar melakukan pembunuhan lima sekeluarga itu, manakala dua lagi hanya sebagai pembantu.

Pada masa yang sama tersebar isu dari mulut kemulut bahwa motif pembunuhan 5 sekeluarga berkait dengan hak pemilik rumah yang diduduki mangsa namun pihak polis Polda Sumut masih lagi enggan memberikan komen lebih lanjut.

“Hal itu masih dalam siasatan,yang jelas kita sudah menahan satu suspek,berikan kami masa dan ruang untuk menyiasat sepenuhnya agar kes ini cepat selesai dan suspek dihukum dengan segera”katanya.

Sumber : Eberita

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih Resepi Nasi Briyani Ayam Mudah Dan Ringkas, Cara Lafaz Niat Puasa Ramadhan Harian dan Sebulan, Air Nabeez Manfaat Infused Water, Semakan Permohonan Bantuan Anak Selangor, Hadiah Anak Selangor, Semakan Blacklist PTPTN Online, APDM Aplikasi Pangkalan Data Murid, Belajar Forex Dengan Mudah, Borang Permohonan Biasiswa Pendidikan Dalam Negara,
0 Komen untuk "5 Sekeluarga Maut Disembelih. MENGEJUTKAN Apabila Suspek Yang Ditahan Adalah…"