• Semasa

    Benjy Dedah Rahsianya Terlepas Dari Hukuman Gantung Pada Tahun 2015..





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Benjy Dedah Rahsianya Terlepas Dari Hukuman Gantung Pada Tahun 2015..

    Benjy Dedah Rahsianya Terlepas Dari Hukuman Gantung Pada Tahun 2015..Benjy atau nama sebenar Khaeril benjamin Bin ibarahim 38 telah di tahan di barada kualanamu deli serdang medan atas kesalahan menyimpan sabu di dubur selasa lalu.

    Dua tahun lalu Benjy dijatuhi hukuman gantung kerana terlibat pengedaran dadah,namun ramai yang tertanya bagaimanakah beliau boleh terlepas dari hukuman gantung di malaysia?

    Ketua pengawasan dan pelayanan bea dan cukai bandara kualanamun Zaky firman syah berkata pihaknya yang telah mendalami benjy, menemukan lelaki itu seharusnya dihukum mati pada tahun 2015 lalu,namun digantikan dengan orang lain .hal itu dimaklumkan oleh benji sendirikatanya kepada penulis surat kabar medan kompas yang di luncurkan hari ini.


    Benjy Dedah Rahsianya Terlepas Dari Hukuman Gantung Pada Tahun 2015..


    Zaky mengatakan pihaknya menangkap Benjy dalam penerbangan dari kuala lumpur pada selasa kira kira jam 20:30 di bandara kualanamu.

    Petuga yang curiga dengan benjy terus di periksa selain dari di soal siasat atas kedatangannya ke medan ,indonesia.

    Pada mulanya benjy berkata tujuan datang ke medan adalah untuk mencari disjoki untuk dipekerjakan di malaysia,namun baenjy gagal menjawab soalan siapa individu yang ditemuinya di medan untuk membantu mencari disjoki.

    Selepas jawapannya mengelirukan kami melakukan pemeriksaan lebih mendalam,kata zaky.Bapa kepada pelakon Benjy yang ditahan berhubung kes dadah di Medan, Indonesia, Khairil Anwar ZM Rashidi, enggan mengulas lanjut mengenai kejadian yang menimpa anaknya itu.Memetik laporan BH online, Khairil, 65, enggan bercakap panjang kerana tidak sihat.

    “Saya tidak ada apa yang hendak dikomen. Saya juga tidak boleh nak bercakap lama kerana tidak sihat,” katanya yang mengidap penyakit angin ahmar sejak beberapa bulan lalu.

    proxy?url=http%3A%2F%2Fwww.malaysiandige

    Dalam pada itu Khairil memberitahu beliau tidak mampu untuk ke negara itu bagi mendapatkan maklumat lanjut berkaitan kes terbabit. 

    “Saya tidak mempunyai sebarang perancangan untuk ke Indonesia kerana tidak mampu, lagi pun untuk apa saya ke sana? Saya dimaklumkan mengenai perkara ini pun selepas mula dihubungi oleh pihak media,” katanya. 

    Benjy atau nama penuhnya, Khaeryl Benjamin, 38, ditahan di lapangan terbang Medan, Indonesia, kerana cuba membawa dadah jenis syabu seberat 14 gram di negara itu.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad