• Semasa

    KANTOI !! Tak Sempat Rogol Dah Meleleh..





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    KANTOI !! Tak Sempat Rogol Dah Meleleh..

    KANTOI !! Tak Sempat Rogol Dah Meleleh..Seorang lelaki “Riski 21” di serah kepada polis setelah ditangkap orang awam kerana didakwa cuba merogol seorang gadis sekolah menengah semalam.

    Menurut Mangsa ketika itu dia pulang dari sekolah berjalan kaki, oleh kerana jarak sekolah dan rumahnya agak jauh mangsa terpaksa melewati kawasan Estate sebagai jalan pintas.

    KANTOI !! Tak Sempat Rogol Dah Meleleh..


    Dalam perjalanan tersebut mangsa telah di halang oleh seorang lelaki tidak dikenali kemudian Dia dibekap dan di seret ke sebuah pondok kosong di kawasan berhampiran

    ketika itu mangsa meronta dan minta di lepas. Akibat dari rengekan dan rontaan mangsa yang di tindih nafsu suspek semakin membuak, malangnya suspek mengalami ejakulasi awal sebelum sempat merogol pelajar sekolah berkenan lebih mendalam.

    Oleh karena suspek tidak dapat merogol mangsa, suspek kemudian memaksa mangsa untuk menyerahkan sejumlah wang sebelum meninggalkan mangsa di pondok itu.

    Mangsa kemudian bergegas meminta pertolongan dari orang awam di kawasan ladang tersebut, beberapa orang pemuda berjaya menahan suspek tidak jauh dari lokasi atas pengecaman mangsa.

    Sebelum diserah kepada Polis, suspek telah dibelasah oleh orang kampung kejadian berlaku di Garut Jawa Barat , Indonesia.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad