• Semasa

    "Saya tak menyesal potong kemaluan suami yang kaki perempuan" - Luahan Wanita Ini





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    "Saya tak menyesal potong kemaluan suami yang kaki perempuan" - Luahan Wanita Ini

    "Saya tak menyesal potong kemaluan suami yang kaki perempuan" - Luahan Wanita Ini - BANDAR ILOILO, FILIPINA - Tidak tahan dengan sikap suami kaki perempuan, seorang wanita memotong kemaluan suaminya dengan gunting, lapor Inquirer.net.

    Mark Betita, 33, sebelum kejadian sedang tidur di rumahnya di bandar Carles sebelum isterinya, Leizel, memotong alat kelaminnya dengan gunting pada 22 April lalu. 

    Leizel ditahan polis selepas kejadian itu di balai polis sementara menunggu penyelesaian kes yang difailkan terhadapnya kerana mencederakan Mark. 

    "Saya tidak menyesal memotong kemaluannya. Ini sebagai hukuman kepadanya kerana ini balasan terhadap kaki perempuan. Saya bersedia berdepan dengan apa-apa kemungkinan kerana tindakan saya ini," kata Leizel. 

    Pegawai polis, Carles, Alexis Bataga berkata, siasatan awal menunjukkan Leizel bersama Mark minum pada malam kejadian. 

    "Apabila suaminya mabuk, mereka masuk ke bilik tidur. Tidak beberapa lama kemudian, mangsa keluar dalam keadaan berlumuran darah dan mendakwa isterinya telah memotong kemaluannya," katanya. 



    Mangsa dikejarkan ke hospital, malangnya doktor gagal menyambung semula zakarnya. Sementara itu Leizel menjelaskan dia hanya mahu memberi pengajaran kepada suaminya. 

    "Saya bosan dengan sikapnya yang kaki perempuan dan dia mempunyai teman wanita baharu baru-baru ini," kata Leizel. 

    Bagaimanapun, Mark menafikan dakwaan itu dan nekad mahu memfailkan saman terhadap isterinya. - The Reporter

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad