• Semasa

    Zizan Razak dan Mira Filzah Hangat Bercinta





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Zizan Razak dan Mira Filzah Hangat Bercinta - Rasanya bukan lagi rahsia yang pelawak popular Zizan Razak bercinta dengan pelakon muda sedang meningkat naik, Mira Filzah.



    Cik Pang sendiri pun sudah lama mendengar cerita ini, cuma belum pernah terserempak dengan mereka ‘berdating’ di luar dan mendengar cerita keliling orang industri.

    Cuma apabila semua orang mencanangkan yang Zizan dan Mira serius bercinta, kita rasa agak hairan. Sebabnya, setahu kita Zizan sebelum ini ada keluar dengan artis berstatus janda.


    Zizan Razak dan Mira Filzah Hangat Bercinta


    Sewaktu dikelilingi teman media bercerita mengenai hubungan Zizan dengan Mira, Cik Pang sempat merisik sejauh mana seriusnya hubungan cinta dua artis dikenali ramai ini.

    Kata mereka, sebelum ini memang Zizan dan Mira berkawan tetapi tidak sampai bercinta kerana pada waktu sama dramatis jelita itu berkawan rapat dengan pelakon yang kini menjadi sebutan ramai, Fattah Amin.

    Selepas hubungan mereka tergantung, Zizan kembali hadir dalam hidup Mira. Pada awalnya, mereka mahu menyambung persahabatan yang terputus sebelum ini tetapi sepanjang tempoh itu timbul pula perasaan cinta.

    Kata teman media lagi, jika tidak silap mereka hubungan Zizan dan Mira dikatakan bertambah serius bermula awal tahun ini.

    Oh, begitu rupanya tapi masalahnya kalau benarlah mereka berdua bercinta mengapa Zizan masih keluar dengan artis berstatus janda.

    Bukan setakat keluar saja, dia juga cuba menagih kasih dan sayang daripadanya dan sudah tentu perkara itu membuatkan Cik Pang terkejut.

    Cerita Zizan dikaitkan dengan artis mahupun selebriti berstatus janda itu bukanlah perkara baru, cuma jodoh antara mereka tidak ada.

    Bagaimanapun, mendengar cerita orang keliling dan menilai situasi Zizan dengan Mira dan waktu sama turut keluar dengan artis berstatus janda terbabit, memang payahlah jodoh nak lekat.

    Khabarnya juga cerita daripada teman, ibu Zizan berkenan sangat dengan Mira dan sebelum ini ada kawan Cik Pang bercerita yang ibu Zizan mahukan menantu bertudung. Bertuahlah!

    Sumber: eberita

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad