• Semasa

    'Saya mahu bakal suami mahir guna seterika' - Luah Elfira Loy





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    'Saya mahu bakal suami mahir guna seterika' - Luah Elfira Loy

    'Saya mahu bakal suami mahir guna seterika' - Luah Elfira LoyPelakon, Elfira Loy, mengakui mahu mencari bakal suami yang mahir menggunakan seterika. Ini bagi membantunya menggosok pakaian, lapor Astro Gempak

    'Saya mahu bakal suami mahir guna seterika' - Luah Elfira Loy


    Elfira berkata, dia  seringkali mempunyai masalah untuk menggunakan peralatan elektrik itu di mana setiap kali menggosok pakaian, pakaiannya masih berkedut dan berlubang. 

    "Saya mahu berpesan kepada bakal suami supaya dapat membantu saya menggosok pakaian kerana saya mempunyai masalah menggunakannya.

    "Itu merupakan salah satu kriteria yang perlu ada untuk menjadi pasangan saya pada masa depan," katanya. 

    Elfira kini sedang hangat digosip bersama Sufian Suhaimi. Di media sosial, netizen berpandangan bahawa kenyataan Elfira itu ditujukan khas untuk Sufian.

    Tidak kurang juga ada netizen yang menyarankan kepadanya untuk membeli Philips Steam Generator Iron GC9642 yang mampu menyelesaikan masalahnya yang kurang mahir menggosok pakaian.   - The Reporter

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad