• Semasa

    SAYU !! Mengerang kesakitan di akhir hayat .. Ajal pak cik ibrahim di lampu Isyarat (6 Gambar)





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    SAYU !! Mengerang kesakitan di akhir hayat .. Ajal pak cik ibrahim di lampu Isyarat (6 Gambar) - BALING: Jika sudah ajal tiada siapa menduga perjalanan warga emas Pak Cik Ibrahim berakhir dengan tragedi, dia maut apabila terlibat kemalangan motosikal nya bertembung motosikal kuasa tinggi di simpang lampu isyarat Kampung Lalang, kira-kira jam 12.10 tengah hari semalam.

    Mangsa dikenali Ibrahim Hussein, 81, dari Kampung Tanjung Pari, Mukim Siong meninggal di tempat kejadian manakala s3orang lagi penunggang Muhammad Kamaruzzaman Desa, 39, dari Taman Bertam Indah, Kepala Batas Pulau Pinang meninggal di Hospital Baling (HB) jam 4.00 petang ini.

    Ibrahim yang menunggang motosikal Honda EX-5 dipercayai dari Pekan Kampung Lalang untuk pulang ke rumahnya sebelum berlaku kemalangan di simpang empat lampu trafik berkenaan.
    Arwah Muhammad Kamaruzzaman






    Manakala motosikal berkuasa tinggi yang ditunggang Muhammad Kamaruzzaman dari arah Tanjung Pari ke Baling sebelum merempuh motosikal yang ditunggang warga emas di persimpangan itu.

    Ketua Polis Daerah Baling, Superitendan Shariffuddin Yusof, berkata dua buah motosikal bertembung dipersimpangan lampu isyarat yang tidak berfungsi.

    Beliau berkata, motosikal berkuasa tinggi dari arah Tanjung Pari menghala ke Baling manakala motosikal yang ditunggang warga emas dari Pekan Kampung Lalang dan membelok ke kanan untuk pulang ke rumahnya di Kampung Tanjung Pari.

    Beliau berkata, warga emas mengalami kecederaan parah di kepala kerana tidak memakai topi keledar dan meninggal di tempat kejadian.

    Shariffuddin berkata, penunggang motosikal berkuasa tinggi dihantar ke HB untuk rawatan dan meninggal dunia jam 4.00 petang ini.

    "Kedua mangsa di bedah siasat sebelum dituntut ahli keluarga.


    "Kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987 kerana memandu melulu dan menyebabkan kematian. Al fatihah buat kedua-dua mangsa.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad