• Semasa

    SAYU !! Selamat tinggal sayang .. Terkulai layu tersepit Dr Faizal maut diperjalanan bertugas (8 Gambar)





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    SAYU !! Selamat tinggal sayang .. Terkulai layu tersepit Dr Faizal maut diperjalanan bertugas (8 Gambar)Pasir Putih : Kemalangan maut melibatkan seorang Doktor dari Hospital Machang awal pagi tadi di Kg Alor Hijau, Selising, Pasir Puteh, Kelantan.

    Dr Faizal merupakan MO Hospital Machang maut di tempat kejadian akibat tersepit apabila kereta yang dipandunya jenis mitsubishi Lancer terbabas merempuh pokok yang menyebabkan mangsa tersepit.

    Menurut info Dr Faizal dalam perjalanan ke tempat kerja nya di Hospital Machang, semasa kejadian mangsa memandu bersendirian, Isteri Dr Faizal juga seorang Doktor yang bertugas di Hospital Universiti Sains Malaysia Kubang Kerian Kelantan.
    Dr Faizal telah mendirikan rumahtangga dengan Dr Hamimi Salihah dan mempunyai 4 cahaya mata yang masih kecil semoga rohnya dicucuri rahmat, arwah dijemput ajal dalam perjalanan bertugas menyelamatkan nyawa orang lain di hospital akhir nya dia yang dijemput ajal.

    Punca sebenar kejadian masih disiasat oleh pihak berwajib, jenazah nya dihantar ke Hospital Machang dan akan dimandi dan dikafan kan disana, semoga Isteri Arwah Dr Hamimi tabah dengan dugaan ini kehilangan suami tersayang. Al fatihah

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad