• Semasa

    Kenalan dan Saudara Hampir Pengsan Bila Melihat Jenazah Arwah Zulfarhan Dengan Mata Kepala Sendiri





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]


    Umum mengetahui bahawa arwah Zulfarhan telah di cop dengan seterika wap panas dengan suhu yang sangat tinggi menyebabkan kulitnya lecur teruk level 2 dan 3 hingga mencecah 80% seluruh badan.Mendengarnya sahaja sudah membuatkan ramai yang ngeri dan sakit hati.Apatah lagi jika kenalan, ahli keluarga dan sanak saudara yang datang melawat jenazah pasti merutun hati melihatnya.

    Sebelum ini ibu saudara arwah Zulfarhan telah menjawab beberapa soalan wartawan bagi mewakili keluarganya dan dalam temubual itu, dia sempat bercerita tentang keadaan jasad arwah yang sangat mendukacitakan. Ibu saudara arwah ketika sesi temu bual tersebut seperti hilang perkataan untuk menceritakan keadaan anak saudaranya itu.


    Terkini, seorang kenalan yang dekat dengan arwah telah menceritakan dengan lebih terpeinci bagaimanakah keadaan sebenar jasad arwah apabila di lihat dengan mata kepalanya sendiri. Menurut Nur Amirah,pengetuanya mempunyai hubungan yang rapat dengan saudara arwah dan dia menceritakan satu per satu keadaan jasad arwah sehinggakan dirinya bagaikan mahu pengsan apabila melihatnya.

    Berikut antara kisah dan cerita yang di kongsikan beliau :



    Sumber: Kisah Dunia

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad