• Semasa

    SAYU !! Hanya gambar ubat kerinduan ibu .. Tenang lihat wajah anak ibu moga damai disana (6 Gambar)





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    SAYU !! Hanya gambar ubat kerinduan ibu .. Tenang lihat wajah anak ibu moga damai disana (6 Gambar)
    SAYU !! Hanya gambar ubat kerinduan ibu .. Tenang lihat wajah anak ibu moga damai disana (6 Gambar)Alor Setar : Sudah 4 hari anak lelaki nya pergi dijemput ilahi dalam keadaan yang meruntum hati ibu mana yang tidak sedih melihat anak yang dilahirkan diperlakukan sedemikian rupa tanpa memberi peluang untuk membela diri.
    Ibu mangsa bernama Rusni Saad, 58, tidak menyangka orang ramai tergamak membelasah anaknya sebegitu rupa kerana dia memahami perangai anaknya.
    Sampai hati depa (mereka) pukul anak mak cik. Kalau betul dia salah, serah saja pada polis bukannya pukul sampai mati. Mak cik tak boleh terima apa yang mereka buat sehingga anak diperlakukan seperti yang dilihat dalam rakaman video itu,” ujar Rusni ketika ditemui.
    Kini hanya gambar pengubat rindu pada anak ke 4 nya itu, hanya doa dikirim buat arwah moga tenang disana dia berharap mereka yang bersalah diberi hukuman yang setimpal dengana apa yang mereka lakukan yang disifatkan begitu kejam.
    Turut merasa kesedihan adalah adik perempuan mangsa yang dikenai dengan nama Fizah, kehilangan abang begitu dirasai keluaraga tambahan menjelang syawal tidak lama lagi.




    Kini iima individu termasuk seorang wanita berusia 21 hingga 29 tahun yang ditahan menyebabkan kematian lelaki didakwa mencabul di kompleks beli-belah di Jalan Putra, Alor Setar 28 Mei lalu disambung reman bermula esok sehingga Rabu ini bagi membantu siasatan.
    Perintah tahanan reman itu dikeluarkan Penolong Kanan Pendaftar Mahkamah Alor Setar Nabilah Md Ruslan hari ini selepas tempoh reman mereka tamat hari ini.
    Dua daripada suspek turut diwakili peguam masing-masing sementara tiga lagi mendapat khidmat peguam dari Yayasan Biro Bantuan Guaman.
    Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Setar Asisten Komisioner Mohd Rozi Jidin mengesahkan tempoh tahanan reman disambung bermula esok hingga Rabu ini bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.
    Dalam kejadian 4 petang 28 Mei lalu, lelaki terbabit yang berasal dari Yan didakwa cuba memeluk wanita berusia 21 tahun di dalam tandas kompleks terbabit dari arah depan sebelum menekup mulut mangsa.
    Akibatnya berlaku pergelutan 10 minit sebelum mangsa dapat meloloskan diri dan meminta bantuan awam yang kemudian menangkap lelaki terbabit dan membelasahnya dengan teruk di bahagian muka serta kepala.
    Lelaki terbabit yang mengalami kecederaan parah dirawat di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) Alor Setar namun disahkan meninggal dunia jam 12.30 tengah hari 30 Mei lalu. Al fatihah 

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad