Kantoi Jugak Akhirnya ! Wanita Scam Duit Masuk Perangkap Aeril Zafrel

Kantoi Jugak Akhirnya ! Wanita Scam Duit Masuk Perangkap Aeril Zafrel

Kantoi Jugak Akhirnya ! Wanita Scam Duit Masuk Perangkap Aeril Zafrel - Menerusi laman IG milik Aeril Zafrel , seorang wanita yang dikatakan telah menipu beliau dalam satu urusan pembelian produk @wawazainalrtw dan @limawaktuhq yang mencecah kerugian puluhan ribu secara online. 

Aeril dikatakan membuat pancing agar wanita berkenaan hadir dan masuk ke perangkap beliau dengan bantuan pihak polis . Syabas . 

Menurut netizen yang memberikan komen di laman IG beliau , lokasi kejadian dilaporkan di Petron Sijangkang Bt 8 . Dalam video berkenaan , seorang wanita berbaju hijau hadir ke lokasi mungkin untuk mengambil stok baju limawaktu atau barang yang telah dibuat pesanan . Dilihat reaksi muka wanita berkenaan tergamam apabila lelaki yang dijumpai itu menunjukkan kad kuasa polis .

Wanita berkenaan kemudian diarahkan ke kawasan sekitar Petron Sijangkang untuk disoal selidik .











LikeComment
14,262 likes

  • w4w4_zainalMisi menangkap penipu beli barang kami berjaya!! Alhamdulillah trima kasih Tuan Tuan ..polis malaysia mmg pantas!πŸ’ͺπŸ‘πŸ‘πŸ‘bukan sy je kena tipu ada lagi rakan yg lain😩😩😩 .kalau 3 4 helai baju saya halal kan kak.😭😭😭 kepada peniaga online yg lain pasti kan anda semua cek transaction tu succesfull ke tak..terer akk tu menipu.. apa pun saya maaf kan awk..moga jadi pengajaran..
  • farahoney78Dia buat camna tu @w4w4_zainal ?
  • norfanil@w4w4_zainal ...apa jadi kat dia?
  • iky_disso0307Vfhiivgggggh
  • galleri_anggunMenipu mcm mn tu ?

Alhamdulillah Aeril , akhirnya orang yang scam telah berjaya ditangkap . Legalah perasaan , mana tidaknya mencecah puluhan ribu ringgit bukanlah jumlah yang sedikit . Tahniah dan syabas sekali lagi PDRM ! 

Jadi , kepada korang yang berniat nak scam orang tu , hentikanlah niat tersebut ."MAKAN TAK HABIS" nanti , carilah rezeki yang berkat untuk diberikan makan kepada ahli keluarga kita .

Artikel The Viral News Lainnya :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top