• Semasa

    AHLI Perniagaan parah, 7 das tembakan di badan





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    AHLI Perniagaan parah, 7 das tembakan di badan - AHLI Perniagaan parah selepas terkena tujuh das tembakan dipercayai dilepaskan lima suspek lelaki di Jalan Besar Kuala Medang-Sg Koyan, Lipis, kira-kira 10 malam tadi.

    azimfitri@hmetro.com.my

    Dalam kejadian itu mangsa lelaki berusia 55 tahun dikatakan dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Raub sebelum diserang kumpulan lima lelaki yang dipercayai melepaskan tembakan dari jarak dekat.

    Ketua Polis Daerah Lipis Superintendan Azry Akmar Ayob berkata, ketika kejadian mangsa memandu kenderaan jenis Toyota Hilux secara berseorangan sebelum diserang kumpulan suspek yang menaiki kereta Proton Wira.

    "Siasatan awal mendapati mangsa cedera di bahagian badan selepas terkena tujuh tembakan dilepaskan kumpulan suspek.

    "Motif kejadian masih lagi disiasat. Kami (polis) akan merakamkan keterangan mangsa sebaik keadaan mengizinkan dan saksi kejadian serta mendapatkan beberapa petunjuk lain di lokasi kejadian," katanya ketika dihubungi, hari ini.

    Beliau berkata, bahagian forensik Ibu Pejabat Polis Kontinjen Pahang turut dipanggil bagi membantu siasatan termasuk mendapatkan kesan cap jari dan kelongsong peluru yang terdapat di lokasi kejadian.

    Difahamkan mangsa dibawa ke Klinik di Sungai Koyan oleh orang ramai selepas kejadian dan kini dirawat di Hospital Kuala Lipis.

    Azry berkata siasatan dijalankan mengikut Seksyen 3 Akta Senjata Api dan Seksyen 395/397 Kanun Keseksaan.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad