• Semasa

    Terima Pemohonan Maaf Dari Zizan Razak, Tindakan Hans Isaac Dipuji Netizen





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Terima Pemohonan Maaf Dari Zizan Razak, Tindakan Hans Isaac Dipuji Netizen

    Terima Pemohonan Maaf Dari Zizan Razak, Tindakan Hans Isaac Dipuji Netizen - Semalam, Hans Isaac meluahkan rasa kesal terhadap Zizan yang membuat lawak pangkat ‘Datuk’ sehingga menjejaskan imejnya. Walau bagaimanapun, Zizan Razak telah memohon maaf secara terbuka kepada semua pihak yang berkecil hati di atas keterlanjurannya bergurau.

    Terbaru, Hans Isaac telah menerima pemohonan maaf itu dan berharap agar kedua peminat dapat berdamai.

    Hormat satu sama lain

    Saya dan Zizan sudah berbincang dan dia minta maaf. Saya pun dah maafkan Zizan. Dah Saya rasa kita patut hormat satu sama lain. Ini ialah adat kita. Ada kata-kata agak kasar dalam Instagram saya.

    Kepada dua pihak, peminat saya dan Zizan, Hormati satu sama lain. Jangan guna kata-kata kasar.Maaf satu sama lain. Antara kami sudah berbincang dan anda semua pun kena selesaikan.

    Menerusi laman Instagram milik Hans Isaac, dia telah memuat naik video memaafkan Zizan di Instagramnya dan memberitahu isu antara mereka berdua juga sudah selesai.

    Netizen puji tindakan Hans Isaac


    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad