• Semasa

    Isteri Kena Cerai Hanya Kerana Tak Faham Ayat Cia-Cia Suami





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Isteri Kena Cerai Hanya Kerana Tak Faham Ayat Cia-Cia Suami

    Isteri Kena Cerai Hanya Kerana Tak Faham Ayat Cia-Cia Suami - Pasangan suami isteri yang mendirikan rumah tangga semestinya berusaha bersunguh-sunguh untuk memastikan rumah tangga yang dibina kekal hingga akhir hayat.

    Namun ada juga beberapa kes perceraian yang tidak masuk akal,seperti yang masuk dalam Ruang luahan email eberita.dimana seorang wanita meluahkan rasa kesal atas perlakuan suami yang baru di nikahinya tahun lalu kini bercerai karena dia tidak faham ayat chia chia suaminya ketika bergurau di depan rakan rakannya.

    Berikut pengakuan beliau.

    Salam: saya nak luahkan perasaan dimana bekas suami saya datang memujuk untuk rujuk selepas dua bulan bercerai.

    Saya tak tahu nak buat apa,sebelumnya punca perceraian kami adalah karena saya tak Paham ayat cia cia yang dia katakan pada saya dua bulan lalu dalam sebuah acara makan makan dengan rakan.

    Memang nampak muka dia agak kecewa karena rasa segan saya cuba gelak,namun tindakan saya itu di balas dengan tamparan,”Ya..dia tampar saya di depan rakan rakannya.”


    Setelah balik kerumah kami bertengkar hingga dia menceraikan saya dengan talak satu.

    Setelah dua bulan Cerai di datang balik dan mahu kami bersama balik dan Dia cakap dia menyesal dan tidak akan mengulanginya lagi.

    Saya cakap saya akan pikirkan,pada pendangan anda dengan perkara remeh seperti ini dia boleh menjatuhkan talak Terhadap saya,adakah saya patut terima dia balik,saya risau perkara ini akan berulang.mohon pencerahan.ryna kelang.

    23 KES CERAI DENGAN ALASAN MENGARUT.

    Sebelumnya Kosmo! pernah mengongsikan beberapa punca perceraian mengarut menerusi kajian bersama dengan Jabatan Kehakiman Syariah Selangor mendedahkan beberapa punca perceraian di negeri tersebut yang berpunca kerana kes “remeh” yang meningkat saban tahun .

    Sebanyak 23 kes remeh yang mengakibatkan pasangan bercerai disenaraikan dalam ruangan berkenaan. Berikut adalah info tersebut:


    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad