• Semasa

    Isteri Tengah Berpatang Dipaksa 'Bersama' Hingga Rahim Terkeluar





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]


    Isteri Tengah Berpatang Dipaksa 'Bersama' Hingga Rahim Terkeluar - Seorang wanita yang dalam keadaan berpantang anak kedua tidak dapat menahan sebak apabila menerima kekerasan dalam rumah tangga.

    Dalam tempoh berpantang katanya dia dipaksa suami untuk berpantang dirumah mak suaminya di shah alam dengan alasan masa anak pertama dulu dia berpantang di rumah maknya.

    Isteri Tengah Berpatang Dipaksa 'Bersama' Hingga Rahim Terkeluar


    Selepas melahirkan anak, dia minta CL untuk melakukan rawatan,namun secara diam-diam mak martuanya menyuruh CL berkenan agar tidak datang lagi kerumah mereka.

    Tak cukup di situ,tukang urut yang di sewa pun turut di diperdaya oleh mak martuanya dengan alasan mangsa dalam keadaan sihat sihat sahaja dan tidak perlu di urut.

    Apa yang lebih mengejutkan adalah apabila mangsa di paksa untuk bersama oleh suaminya.

    “Hanya Allah yang tahu betapa sakitnya ,sebab saya dapat rasakan dia tekan-rahim saya”

    Tak sampai 5 menit dia kerjakan saya,darah penuh atas tilam dan secara tiba tiba keluar darah seketul.

    Saya cuba bagitahu suami saya sakit tapi dia hanya senyum dan bercakap “kalau nak pahala kena berkorban”

    Saya cuba menjerit dan hendak mengadukan kejadian pada tukang urut dan mak martua yang ada di luar bersembang, tapi suami ungut akan melakukan hal yang sama malam nanti jika saya cuba panggil mereka.Katanya.

    Bagaimanapun menurut mangsa dia hanya memanggil tukang urut dan terpaksa berbohong dengan kejadian itu.kanta tukang urut berkenan mendapati posisi rahimnya sudah lari dan keluar.

    17 hari dia berpantang selepas kejadian itu,lukanya masih belum sembuh dan setiap hari keluar darah berketul-ketul

    Bagaimanapun katanya di terpaksa di rawat dihospital kerana bimbang akan mengalami penyakit meroyan.sejurus itu natizen yang membaca kisah wanita tersebut menggesa agar kejadian berkenan di laporkan kepada pihak yang berwajib.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad