• Semasa

    Sejak isteri mengandung nie asyik senyap je,walaupun saya bagi hadiah set barang kemas..





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    Sejak isteri mengandung nie asyik senyap je,walaupun saya bagi hadiah set barang kemas.. Salam admin hide profile ye.. terima kasih



    Aku tak ade masalah rumahtangga cuma aku nak minta idea k0rang semua mcm mne nak bagi isteri aku nie hepi dan senyum sejak die mengandung nie asyik senyap je.

    Mood pun berubah2. Die nak makan semua aku cari min tapi die tak suka bercakap senyap je. Raya baru ni aku hadiahkan set barang emas pun tak hepi hanya cakap terima kasih senyum tak jugak. Tapi semua keje umah isteri aku setelkan. Die masak aku tlg basuh pinggan tolong lipat baju tolong kemas rumah tapi die tak hepi mcm dulu min. K0rang yang baik hati ade idea tak utk bagi isteri aku senyum hepi ketawa

    respon fb
    A’biey Vishen Ilusi cer duk bincang bbaik ngn isteri tu,tnye knp die jdi cmtu..msti ade something..kkdang kite x tau dn x nmpk d mana ksilapan kite,yg bole buat psangn terasa..wlaupn kite rse kite x de buat salah..nk plak bile time pregy ni,emosi x mnentu..bnda kecik pn bole jdi isu..tiap msaalah msti ade pnyelesaian nye..

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad