• Semasa

    "Saya Lumpuh HANYA Selepas Waktu ASAR Sehingga Waktu Subuh" - Luah Wanita Ini Terkena Sihir Pemisah





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    "Saya Lumpuh HANYA Selepas Waktu ASAR Sehingga Waktu Subuh" - Luah Wanita Ini Terkena Sihir Pemisah

    "Saya Lumpuh HANYA Selepas Waktu ASAR Sehingga Waktu Subuh" - Luah Wanita Ini Terkena Sihir Pemisah

    Assalamualaikum admin. Mohon siarkan ye. Dan jgn lupa hidekan profile saya! Thanks min.

    "Saya Lumpuh HANYA Selepas Waktu ASAR Sehingga Waktu Subuh" - Luah Wanita Ini Terkena Sihir Pemisah


    Hubungan saya dan suami baik. Allah kurniakan saya suami yang baik, penyayang dan bertanggungjawab. Biasalah, adat berumah tangga. Allah 'lebihkan' sesuatu mesti Dia berikan dugaan ke arah lain. Bilamana janda suami yang masih mencuba 1001 cara untuk dapatkan suami kembali. Dari cara yang sekasar-kasarnya dan sehalus-halusnya. Alhamdulilah Allah sentiasa melindungi kami suami isteri.

    Saya sekarang masih dalam rawatan dengan perubatan Islam dalam merawat sihir. Apa yang nak disampaikan disini adalah tentang SIHIR. Dalam proses rawatan ni saya berjumpa dengan beberapa pasangan yang senasib dengan saya.

    Ada pasangan yang si isteri lumpuh HANYA selepas waktu ASAR sehingga waktu Subuh manakala di waktu lain, keadaan beliau adalah seperti biasa. Boleh menguruskan rumah tangga. Hanya kerana suaminya menolak cinta daripada seorang ibu tunggal.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad