• Semasa

    "Allah Selamatkan Saya.." Komando Dipukul Kejam Dengan Tangan Digari dan Dicampak ke Sungai (8 Gambar)





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    "Allah Selamatkan Saya.." Komando Dipukul Kejam Dengan Tangan Digari dan Dicampak ke Sungai (8 Gambar)

    MELAKA : Jika belum ajal .. Allah selamatkan diri saya setelah mereka memukul saya dengan kejam tangan saya digari lalu mereka mencampak saya kedalam sungai.. disitu lah saya berdepan dengan maut.
    Akhbar kosmo melaporkan seorang komando berpangkat koperal ditemui dalam keadaan tangan bergari pada kaki dan hampir lemas dipercayai cuba dibunuh di dalam Sungai Timun, Negeri Sembilan semalam.






    Mangsa, Mohd. Daud Karim, 26, dari Rejimen 11 Gerak Khas Kem Sungai Udang di sini ditemui dalam keadaan tangan kanan digari pada kaki kiri serta mukanya mengalami kecederaan teruk.
    Difahamkan, mangsa bernasib baik apabila ditemui penduduk kampung sebelum lemas di dalam sungai dan berjaya diselamatkan sebelum kejadian itu dilaporkan kepada polis.
    Menurut sumber, kejadian bermula di Taman Peruna, Sungai Udang di sini ketika mangsa dalam perjalanan pulang dari Kem Sungai Udang kira-kira pukul 1 pagi sebelum ditahan sekumpulan empat lelaki tidak dikenali berhampiran sebuah kebun di Taman Peruna. Kosmo

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad