• Semasa

    INILAH RESIPI RAHSIA DARI NENEK MOYANG KITA DULU !! RESIPI INI MAMPU MENURUNKAN BARAT BADAN ANDA HANYA DALAM 48 JAM !! ((LIHAT LANJUT))





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    INILAH RESIPI RAHSIA DARI NENEK MOYANG KITA DULU !! RESIPI INI MAMPU MENURUNKAN BARAT BADAN ANDA HANYA DALAM 48 JAM !! ((LIHAT LANJUT))

    Turunkan berat badan tidaklah perkara mudah untuk sebahagian orang. Kerana hakikatnya, setiap orang mempunyai keadaan badan yang tidak sama, ada yang mudah turunkan berat badan, ada pula yg tidak.

    ramuan turun berat badan

    Walau bagaimanapun, keadaan ini tetap harus diabaikan oleh beberapa pelaku diet. Mereka mahukan melakukan diet cepat dengan hasil yang segera. Adakah itu mungkin saja? Ya, mungkin saja saja, bila anda pengambilan minuman di bawah ini.

    Resipi mengagumkan ini sudah terbukti begitu berkesan untuk membakar kelebihan lemak. Orang-orang yang sudah cuba resipi ini melaporkan, mereka dapat menyingkirkan hingga 4 kg cuma dalam masa 2 hari sahaja. Bahkan juga, sebahagian pakar pemakanan sudah menjamin keberkesanan dari resipi ini.

    Bahan yang anda perlukan:
    * 300 ml air
    * 2 sdm perahan lemon
    * 1 sudu makan sirap maple
    * 1 sudu makan halia
    * 1 sudu makan serbuk lada

    Cara membuat:
    Campur serta haluskan semuanya bahan dengan pemproses. Untuk hasil maksimum, pengambilan minuman ini pada pagi hari sebelum sarapan. Bila anda ingin memaksimumkan hasil penurunan berat badan, padukan minuman ini dengan resipi berikut ini.

    Resipi ke-2, berguna untuk mengatur metabolisme anda ke model pembakaran lemak. Pada masa terbaik untuk pengambilan minuman ini iaitu pada pagi hari, 1/2 jam selepas pengambilan minuman pertama. Lalu, selebihnya boleh anda minum di siang hari.

    Hal utama yang lain iaitu, ubahkan mengambil air dengan teh hijau, serta mengambil juga sayur serta biji-bijian sepanjang melakukan prosedur ini. 

    Tersebut beberapa bahan yang anda perlukan untuk bikin resipi minuman ke-2:
    * 500 ml air
    * 4-5 buah tomato
    * 6 sudu perasan lemon
    * 4 ulas bawang putih

    Langkah membuat
    Pakai food processor, haluskan semuanya bahan hingga tercampur rata.
    Tomato adalah bahan yang begitu punya pengaruh dalam resipi ini, kerana kaya likopen serta antioksida. Sebaiknya lagi, sayur-sayuran serta bijirin boleh menambah suhu pada badan untuk menyokong sistem detoksifikasi.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad