• Semasa

    MENYERAMKAN !! Manusia yang Menyerupai Kambing Ditemukan ?!





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    MENYERAMKAN !! Manusia yang Menyerupai Kambing Ditemukan ?!

    Legenda siluman manusia selalu menjadi cerita yang kita dengar dari masa kecil. Manusia jadi-jadian bukanlah hal yang boleh anda lihat setiap hari. Foto manusia kambing yang dilaporkan ditemui di Wisconsin, Kentucky dan Texas ini membuat para pengguna internet heboh baru-baru ini.


    Dilansir dari Lostateminor.com, isnin (18/4/2016), legenda manusia kambing ini telah hadir sejak tahun 1957. Makhluk ini disebut sebagai manusia dengan bulu, kaki menyerupai kaki kambing, mata lebar, tanduk, dan kulit pucat.

    Dari kabar yang diberitakan, campuran manusia dan kambing ini adalah hasil daripada eksperimen makmal, Government Agricultural Facility, di daerah Prince George, Maryland. Kabar tersebut bercerita tentang seorang saintis bernama Stephen Fletcher yang marah dengan pembantunya, dan mencampur DNA pembantunya ke seekor kambing. Namun, banyak kabar yang mengatakan bahawa itu hanya cerita palsu, dan menyatakan makhluk tersebut sebagai hasil dari ilmu hitam.

    Makhluk tersebut dikatakan tinggal di bawah jambatan tua, dan menjadi penyebab 14 pemandu basikal meninggal dunia. Jadi, walaupun berita tersebut benar atau hanya gosip, sebaiknya penduduk di sekitar tidak berkeliaran dulu di malam hari.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad