• Semasa

    SAYU !! Lelaki Maut Kemalangan.. Lebih Menyayatkan Orang Awam Cuba Menyelamatkannya ((12 Gambar))





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    SAYU !! Lelaki Maut Kemalangan.. Lebih Menyayatkan Orang Awam Cuba Menyelamatkannya ((12 Gambar))

    Slim River : Seorang lelaki maut apabila kereta yang dipandunya bersama isteri dan 2 anak terlibat dalam kemalangan di kilometer km 392 menghala Slim River semalam.

    Dalam kejadian tersebut kereta yang dipandu mangsa bertembung dengan lori yang menyebabkan kereta mangsa remuk teruk dibahagian hadapan.

    Apa yang memilukan adalah orang awam yang berada ditempat kejadian dalam keadaan hujan cuba sedaya upaya menyelamatkan mangsa dengan memberi rawatan kecemasan di tempat kejadian tampa mengira keadaan hujan ketika itu.








    Namun mangsa disahkan meninggal dunia impak dari kemalangan tersebut, mangsa yang dikenali dengan Cikgu Zul ini meninggalkan seorang isteri dan dua anak yang juga cedera ekoran kemalangan tersebut.

    Rata -rata rakan dan sahabat handai mangsa dan isteri amat terkejut dengan permergian mangsa yang merupakan seorang insan yang dikasihi sahabat dan saudara-mara.

    Mereupakan seorang bapa yang penyayang pada keluarga dan taat kepada yang maha esa, seoarang insan yang tak pernah lupa untuk solat berjemaah bersama-sama dimasjid.

    Semoga isteri mangsa yang dikenali dengan nama Rafidah tabah dengan dugaan yang menimpa diri nya semoga roh suami nya dicucuri rahmat dan tenang di sana,Punca kejadian sebenar masih disiasat oleh pihak berwajib.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad