• Semasa

    ((SEBARKAN)) ANDA SERING KEGUGURAN RAMBUT ?! ATASI DENGAN AIR REBUSAN DAUN INI !!





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]

    ((SEBARKAN)) ANDA SERING KEGUGURAN RAMBUT ?! ATASI DENGAN AIR REBUSAN DAUN INI !!

    Daun jambu tidak cuma berkesan untuk meningkatkan trombosit bagi pesakit demam berdarah, lho. Siapa kira, daun buah tropika yang satu ini boleh ampuh untuk mencegah keguguran rambut?

    manfaat-serta-khasiat-daun-jambu-untuk-kesihatan

    Menurut para pakar seperti dilaporkan Style Craze, daun jambu boleh menghindar serta mengatasi keguguran rambut apabila dipakai sebagai bahan rawatan rambut sehari-hari. Kerana daun jambu kaya vitamin B. Vitamin ini sangat utama untuk menjaga kesihatan serta kesuburan rambut.

    Ingin mendapatkan faedah menyuburkan rambut dari daun jambu? Kamu tinggal merebus segenggam daun jambu biji dengan 1 liter air selama 20 minit. Sesudah mendidih, sejukkan sehingga mencapai suhu bilik.

    Gunakan air rebusan daun jambu sebagai tonik. Memohon pada kulit kepala serta akar rambut. Kerjakan urutan enteng, lalu diamkan sepanjang sebagian jam masa sebelum dicuci. Untuk hasil yang optimum, bungkus rambut serta kepala dengan tuala atau mandi cap masa sebelum tidur. Cuci rambut esok harinya.

    Perkhidmatan urut kulit kepala dengan tonik daun jambu ini dapat mengawal keguguran rambut. Kerana ramuan ini bakal menguatkan akar serta folikel rambut

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad