• Semasa

    Selamat Tinggal Sahabat .. Hanya Ini lah Kenangan Kami Sekeluarga Dengan mu- Luaha Azizie (12 Gambar)





    [BACA: Petua Berkesan Rawat Sakit Kepala Dan Angin]


    Selamat Tinggal Sahabat .. Hanya Ini lah Kenangan Kami Sekeluarga Dengan mu- Luaha Azizie (12 Gambar) - Jitra : Sayu luahan seorang sahabat baik mangsa kemalangan di di KM 12.7, Kampung Bendang Perang, Changlun petang semalam.

    Wan Qhuzairie dan anak Exco Kedah maut apabila kereta jenis Toyota Hilux dinaiki mereka melanggar sebatang pokok dan terbabas meyebabkan kedua-dua nya maut tersepit.

    Azizie juga merupakan rakan baik arwah Wan Qhuzairie yang mana mereka mempunyai jenis kereta Toyota Hilux yang sama.

    Gambar Azizie dan Arwah Qhuzairie tersebar dimedia sosial ada yang mendakwa mereka kedua-dua adalah mangsa kemalangan maut semalam.

    Azizie mencerita kan kenangan diri nya dan keluarganya bersama arwah Qhuzairie yang mana anak-anak nya amat rapat dengan arwah, ini luahan sayu nya dilama sosial.


    Azizie juga turut berada ditempat jasad sahabat baik nya itu disemdaikan bersama-sama ayah dan keluarga arwah.

    Wan Chik Wan Yahaya, 51, iaitu ayah arwah Qhuzairie pula berkata, sudah seminggu beliau tidak bertemu anaknya itu.

    “Saya tinggal di Pandang Chenderai, Padang Terap. Anak saya bekerja di Alor Setar. Kali terakhir dia pulang ke rumah seminggu lalu. Namun tidak menunjukkan perubahan pelik.

    “Saya reda dengan ketentuan ini dan arwah akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Kampung Padang Chenderai, malam ini juga (Sabtu),” katanya.

    Semoga Azizie dan keluarga arwah tabah dengan dugaan yang berlaku, arwah terlalu baik namun Allah lebih sayangkan nya. Al fatihah

    sumber: beritasayu.net

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad