Saya Dah Berumahtangga Hampir 21 Tahun, 10 Tahun Suami Curang dan Tak Bekerja

Saya Dah Berumahtangga Hampir 21 Tahun, 10 Tahun Suami Curang dan Tak Bekerja

Assalamualaikum warga krt, Sy dh brumahtngga hmpir 21 thun dkurniakan 5 chyamt..wlau demikian msallah umh tngga sy x prnh aman..suami slalu bt prangai yg pling terbaru dgn perempuan sme yg kantoi 10 thun lalu..rp2nya mereka msih bhubung dlm diam dl dh bjnji nk move on tp rpnya tdk..


kali ni kntoi dan sy bncg dgn suami mntk lpskan sy sbbnya xde guna lau ht dia msih kat pempuan tu..tp suami xnk sbb syg kan ank2 dan umh tngga dia berjanji nk lpkan pempuan tu tp apa yg sy nmpk dia x brubh jgk mgkin mesej atau jumpa pempuan tu sy x nmpk tp dok lyn cerita lucah dlm hp taip nma pempuan tu sy nmpk..sy skit ht sgt dia x prnh hrgai sy yg brsusah pyh slama dia x kje ni dh hmpir 2 thun krana kmalangan dtmpt kje..dgn tido x ckup bpanas bhujan sy rela demi ank2 dan umh tngga..wlaupun pndptan x byk tp utk utk mkn minum dan blja ank2 in sya allah sentiasa ada..tmbahan ank sdg bljr di universiti dan 2 org msih kecil..

respon fb

Puteri Hanis Masalah2 pun pump smpai 5 gak noh.. xpela cmni, tpulang pd hang la nk trima ke x.. klau org len yg cerdik bijak dah lama angkat kaki..

Sorry laa alasan ANAK da tak relevan laa zaman nowdays.. klo syg ank la tglkn jntn cmtu.. paham2 la da lama bhubung kita xtau apa di buat.. paham ke dok.. ada akal pakai.. ada otak fikir

Spek Mata laki mcm suami puan tu suami tak guna

Berhubungan dengan ajnabi
dia sebagai ketua keluarga dalam keluarga islam patut lebih tahu menjaga keluarga
bukan g berhubung dengan perempuan yg bukan mahram tu

Artikel The Viral News Lainnya :

0 comments:

Post a Comment

Scroll to top